Sunday, February 3, 2013

Golden Zara sequin blazer

Hi you,

Jetje pailletje, zo mag je me noemen. Ik ben dol op alles wat glimt en blinkt. Niet alleen tijdens Kerst of Oud en Nieuw. Nee, het hele jaar door combineer ik 'r op los met pailletten items. Waarom niet? Dit keer ging ik met mijn opvallende jasje van de Zara naar buiten. Voor een kleine prijs (40!!) kon ik de blikvanger gewoon niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Now it's mine. Woohoo. 
Het jasje heb ik gecombineerd met mijn andere favorieten als het buideltasje, de hoed en last but not least de maxi rok van NIKKIE (shop hier). Ik kan hier talloze combi's mee maken. Go NIKKIE!
Empire Maxi Skirt Navy: NIKKIE, available at Wear For Love (here) / Hat, sequin blazer, purse: Zara 
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment