Friday, April 6, 2012

Wear For Love: I love One Teaspoon

Hi you, 

Op deze Goede Vrijdag heb ik heerlijk van het zonnetje genoten. Het was weliswaar niet tropisch warm, maar hé ik ben een nuchtere Hollander die niet zulke hoge eisen stelt. Samen met mijn ouders ben ik een dagje naar Arnhem geweest. Lekker shoppen, eten en mooie mensen kijken. Ik mag niet klagen. 
Dan nu over tot de orde van de dag. Mijn ouftit. De nieuwe Rocco Rollers short van One Teaspoon heb ik gecombineerd met een grijs shirt van de H&M en een parka die nu flink in de uitverkoop is bij de webshop Wear For Love. Ik viel voor deze stoere, legergroene jas vanwege de details. De ritssluiting gaat bijvoorbeeld over in een kraag en de achterkant is korter dan de voorkant. Een heel fijn weekend allemaal, opzoek naar de eieren!

Click below to see more
Rocco Rollers short and parka: One Teaspoon (available at www.wearforlove.nl) / Top: H&M / Sunglasses: H&M / Bandana: market Barcelona
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment