Tuesday, April 10, 2012

Boy, I need some color..

Hi you, 


Pasen is voorbij, mijn onderkin is er weer en ik ben hard aan de studie. Altijd fijn als het normale leven weer begint. Not. Om mezelf iets op te vrolijken besloot ik wat kleur aan mijn leven te geven. Pardon, kleur aan mijn outfit. Vorig seizoen kocht ik deze licht roze skinny bij de Zara. Waar anders? Boven de broek draag ik een spijkerblouse. Dat maakt het geheel net wat stoerder. Op dit moment is de zalmkeurige jas van Marc Cain favoriet. Hij is lang en valt mooi over de billen. Helemaal mijn ding, aangezien ik zo'n tweehonderd paaseieren achter de kiezen heb. Dat heeft zo z'n bijwerkingen.. 


Click below to see more 
Jeans: Zara / Blouse: Zara / Coat: Marc Cain / Ankle boots: Zara / Scarf: H&M / Bracelets: Karen Millen, Otazu and Ettika
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment