Monday, April 2, 2012

Flared trousers

Hi you,

Gisteren verruilde ik mijn skinny jeans voor een high waisted (niet te zien op de foto) broek met wijde pijpen. Om heel eerlijk te zijn, was het even wennen. Sinds mijn "don't-know-what-to-wear" periode, zo'n zes jaar geleden, heb ik namelijk geen broek meer aangehad met uitlopende pijp. Toch houd ik wel van wat afwisseling. Ik zag deze flared trousers van Jane Norman afgelopen zomer voor een klein prijsje in het rek van de V&D hangen. Het was het uitproberen waard. 
Aangezien de zon niet meer volop schijnt en de temperatuur rond de tien graden is, koos ik voor mijn zwarte wedges. Ze vallen mooi weg onder de pijp. Je ziet ze nauwelijks. Verder draag ik een neon top, leren jack en oranje hoed. Mijn zijden shawl kwam ook goed van pas. 
Trousers: Jane Norman / Leather jacket: Zara / Neon top: H&M Trend / Silk scarf: Zara / Ring: Soho Hearts / Bangle: Karen Millen / Bracelets: Chelsea Jewelz (www.chelseajewelz.com)
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment