Wednesday, April 4, 2012

He's going out with me - skull clutch

Hi you, 

Ik ben een kleine bofkont. Een tijd geleden ging ik samen met mijn schoonmoeder naar The Fashion Farm in Bathmen. Een prachtige boerderij compleet omgetoverd tot winkel. Kleding, schoenen, tassen, sieraden. De boerderij is van alle markten thuis. Ik werd verliefd op deze clutch met kleine doodskopjes. De tas is mooi afgewerkt en ieder detail klopt. Helaas volgde ik een shopping dieet van een week. Niets kopen dus. Maar hé, ik heb een hele hele hele lieve schoonmoeder. Zij verraste mij na afloop met deze bruine clutch. Wil jij er ook eentje? Ze zijn nog verkrijgbaar bij de hipste boerderij van Nederland.
Clutch: The Fashion Farm (14,95 - sandra@mersible-couture.com) / Watch: D&G / Bracelets: Karen Millen
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment