Sunday, April 15, 2012

#2 White Zara jumpsuit

Hi you, 

Ik ben met mijn hoofdje in de wolken sinds ik de witte jumpsuit in mijn bezit heb. Eigenlijk heb ik hem gekocht om zonder jas te dragen. De achterkant van de rug is namelijk mooi opengewerkt. Heel subtiel een beetje bloot. Op de jumpsuit draag ik een licht roze colbert. Vrij simpel, voor mijn doen. Daarnaast was het tijd voor mijn moordwapens, de huidskleurige pumps. En hoewel ze sky high zijn, kan ik heerlijk lopen op deze baby's. Voor een middag dan.. 
De 14 karaats goud vergulde bangles zijn van Belle Noel by Kim Kardashian, verkrijgbaar bij Wear For Love. De kwaliteit is om over naar huis te schrijven, ze blijven mooi. Evenals mijn nieuwste aanwinst, de roze ring. Ik ben er nog steeds verliefd op!

Jumpsuit, blazer, heels: Zara / Bracelets: Belle Noel by Kim Kardashian thanks to Wear For Love (www.wearforlove.nl) / Ring: Bibe Sieraden (www.bibesieraden.nl)
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment