Thursday, December 6, 2012

No grey limits

Hi you, 

Tijd voor een basic look. Althans, de basis moest basic zijn. Ik koos in sneltreinvaart voor een grijze top, jeans en enkellaarsjes. Simple as hell. Om de look compleet te maken trok ik mijn off-white leren jack met studs uit de kast. Deze aanwinst heb ik zo'n halfjaar geleden in Barcelona gekocht. Het leer is ontzettend soepel, de mouwen zijn mooi lang en de pasvorm is perfect. De zilveren en zilverkleurige sieraden zorgen voor de finishing touch. Tadaaaa!

Click below to see more photos 
Leather studs jacket, grey jeans, grey ankle boots: Zara / Top: H&M Trend / Sunglasses: Ray-Ban / Ring, spike bracelet and skull bracelet: Seven45, (similar here and here)
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment