Sunday, December 9, 2012

Mi Moneda Ring - Mix and match

Hi you,

Mi Moneda, het merk dat zich bij mij populaire maakte door de prachtige verwisselbare muntcollier. Je kon eindeloos combineren met verschillende munten en kleurvarianten (goud, zilver, rose). Zelf kreeg ik er geen genoeg van (zie hier en hier). Het maakte iedere outfit af en zorgde voor een luxe uitstraling. 
Dit najaar lanceerde "Mijn Munt" een chique, elegante ring. Het sieraad is verkrijgbaar in goud, zilver en rose met of zonder kristallen. De munten, zijn ook deze keer, weer verwisselbaar. Je kunt naar hartenlust je eigen combinaties maken. Voor ieder wat wils. 
Wat mij verraste aan deze ring, is de unieke inspirerende inscriptie aan de zijkant. Dit maakt de eyecatcher extra persoonlijk. 
Na lang dobben koos ik uiteindelijk voor de rose gouden variant met opvallende kristallen. Ik kon het niet laten om er meteen drie muntjes bij uit te zoeken. Een daarvan is deze Buddha munt, bedekt met een laagje goud. Topaankoop!
Rosegold ring with Buddha coin (rosegold plated): Mi Moneda (similar here and here

0 comments:

Post a Comment