Thursday, December 27, 2012

Colorful accessories - Zara suede studded city bag

Hi you,

Inmiddels is Kerst 2012 verleden tijd. Samen met mijn familie en de familie van mijn vriend heb ik twee gezellige dagen beleefd. Ook mijn buikje heeft niets te klagen gehad. Die is voor de rest van het jaar gevuld. Evenals mijn onderkin. Maakt allemaal niets uit. Gezelligheid gaat boven alles. 
Van mijn vriend kreeg ik deze leren tas met studs, die al een tijd op mijn verlanglijstje stond. De kleur, het formaat, de schakels en de studs; pure liefde. Ik besloot de rode tas te combineren met een andere kleurrijke accessoire: de hoed. 
Nu ga ik in rap tempo mijn kledingkast, voor de tweede keer vandaag, overhoop halen voor een dinner samen met mijn vriend om vervolgens te lachen, te gieren en te brullen bij de voorstelling van JANDINO ASPORAAT aka Judeska. Via Instagram houd ik jullie op de hoogte. Whoooooop! 
Studded citybag: Zara / Orange hat: Bijenkorf Enschede
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment