Sunday, December 30, 2012

Boho beaded crop top

Hi you,

Gekkenhuis was het afgelopen woensdag bij de Zara in Amsterdam. Kledinstukken vlogen letterlijk in het rond, evenals hair extensions die niet goed genoeg vast zaten. Het was vreselijk. Om van te huilen. Blijkbaar was iedereen, inclusief ikzelf, van plan om mooie items met een rode sticker richting de kassa te brengen. De uitverkoop was namelijk begonnen. En dat kon maar een één ding betekenen: shoppen!!!! 
Met een enorme wishlist op zak, begaf ik mij tussen de gillende en duwende menigte. 
Het eerste item waar ik tegenaan liep, stond gek genoeg niet op mijn wensenlijstje. Ik heb het over deze handgemaakte boho crop top vol pailletten en kralen. De ultieme eyecatcher voor mijn aankomende vakantie in Ibiza. Ik zal hem onder andere combineren met mijn huidskleurige maxi rok (zie hier). Overigens, op Instagram (evafloor) zag je al een foto voorbij komen waarbij ik de top combineerde met een pailletten jurk en bont gilet (dit alles voor Jandino Asporaat). 
Hoewel een aantal pailletten ontbreken mag dat deze keer de pret niet drukken. Wat een hemelse top! 
Beaded crop top: Zara 
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment