Monday, December 10, 2012

Cold days - oversized Zara coat

Hi you, 

Met dit weer is het hebben van een warme winterjas een pré. Ik heb een hekel aan bibberen in de kou, vandaar dat ik vorig jaar winter deze oversized winterjas kocht. In de uitverkoop. Dat dan weer wel. De heerlijke jas biedt genoeg warmte tijdens deze koude dagen en laat zich eenvoudig combineren. Onder de jas draag ik een jurk met soepel vallende col, van de H&M. LdiR laarsjes zorgen voor warme voetjes. Wat betreft de sieraden koos ik voor een Michael Kors horloge (zie ook hier), een Ettika bangle en mijn nieuwe ring van Mi Moneda. Uiteraard mocht de muts niet ontbreken. Voor mij de ideale outfit voor een dagje stage. Warm en comfortabel! 

Click below to see more 
Oversized winter coat: Zara / Oversized dress: H&M / Leather Ibiza boots: LdiR / Beanie: H&M / Rosegolden ring with Buddha coin: Mi Moneda (similar here and here) / Rosegolden watch: Michael Kors (similar here)/ Rosegolden bangle: Ettika (similar here) / Small metal ring: Lucardi (similar here) / Beanie: H&M 
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment