Sunday, December 23, 2012

Leather - Zara studded biker boots

Hi you, 

Vol verbazing keek ik naar de gekleurde wand vol graffiti, waar ik met ferme passen op afstapte. Het leek wel "meant to be".  Op de juiste tijd, op het juiste moment. De kleuren kwamen bijna exact overeen met de kleuren van mijn zijden shirt en ketting vol kleine kralen. Met een overdosis verborgen enthousiasme bedankte ik de graffiti toppers, die ook deze keer weer een waar kunstwerk op de muren hebben getoverd. 
Terug naar de outfit. Ik draag een gele zijden shirt gecombineerd met leren items. Een leren rok (zie ook hier), een leren jas en last but not least leren laarzen. De gouden riempjes, die normaal gesproken om de laars zitten (zie hier), heb ik eraf gehaald. 

Click below to see more
Leather jacket, leather skirt with studs, leather boots with studs, yellow (silk) top and boho necklace: Zara / Sunnies: H&M 
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment