Sunday, August 12, 2012

Sequin skirt and beaded necklace

Hi you,

De pailletten rok stond vanaf het moment dat hij verkrijgbaar was bij de Zara, op mijn wishlist. Ik had honderden combinaties in mijn hoofd en wilde hem echt, echt heel graag hebben. Helaas was mijn maat al snel weg en op de webshop was 'ie ook niet meer verkrijgbaar. Bummer. Vlak voordat ik naar Kreta ging, inmiddels alweer zo'n drie weken geleden, besloot ik nog een rondje te doen langs de sale kant bij de Zara. En tot mijn grote verbazing zag ik het rokje vol pailletten daar tussen hangen. In mijn maat. Alle kraaltjes en pailletten zaten er nog aan. Perfect voor in Kreta, toch? 
Naast de rok, vloog ook de statement ketting met gekleurde kralen met mij mee...

Pssst, doe jij al mee met de giveaway? Je kunt een prachtig La Mer horloge winnen t.w.v. 179,95! Klik hier!

Platanes beach (Crete) 
Sequin skirt: Zara (Apeldoorn) / Beaded necklace: Zara (Groningen)
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment