Wednesday, August 29, 2012

One day in the city - Zara snake blazer

Hi you,

Nog altijd ben ik ontzettend blij met mijn slangenprint blazer, die afgezet is met leer. Het zijden jasje loopt in een punt weg en is aan de voorkant langer dan aan de achterkant. Ik combineerde de blazer met een korte leren broek, een basic grijze top en slippertjes. De slippers heb ik nu al ruim drie jaar en zitten fantastisch. De armbandjes zijn van Seven45, Barong Barong en Ettika. Een heerlijke mix van zilver met een tikkeltje goud en turkoois. 

Click below to see more
Leather short: Episode / Top: H&M Trend / Silk blazer: Zara / Sandals: Zara / Arm candy: Barong Barong and Ettika / Skull bracelets and spike ring: Seven45, www.seven45.nl
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment