Tuesday, August 21, 2012

Hello new dip dye - SusanHaarZaak (Deventer)

Hi you,

Na lang twijfelen besloot ik de knoop door te hakken. Mijn haar zou een andere kleur krijgen (oranje? roze? paars?). Althans, een nieuwe dip dye. Anderhalf jaar geleden liet ik de onderkant van mijn haar lichtbruin verven, nu besloot ik voor een meer opvallende variant te gaan. Aangezien ikzelf een enorme kluns ben, was een kapster hoogst noodzakelijk. Ik koos vol vertrouwen voor Susan, de eigenaresse van SusanHaarZaak (Deventer). Een gezellige kapsalon waar jouw (haar)wens centraal staat. Het resultaat? Een kortere coupe met een voor mij perfecte dip dye. Happy, happy me. Wat vind jij? 

Ring: Seven45, www.seven45.nl / Crop top: Mango / New haircut and dip dye thanks to Susan, owner of SusanHaarZaak (Like the FB page here)
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment