Sunday, August 26, 2012

New In: Otazu bracelet with Swarovski crystals

Hi you, 

Al ruim een halfjaar had ik een enorme crush op deze goudkleurige armbanden met Swarovski stenen van Otazu. Wel tien keer stond ik op het punt de armband te kopen, maar iets hield me tegen. Ik denk dat het de prijs was. Nee, niet ik denk, ik weet het zeker. Het juweeltje kostte namelijk 139,95. Een bedrag dat ik niet 1,2,3 op tafel kan leggen. Niet eens wil leggen, moet ik zeggen. Toen ik erachter kwam dat de armband met 50% korting verkrijgbaar was, besloot ik weer eens een kijkje te nemen. Precies op het moment dat ik op de armband afstapte, graaide een ietwat gerimpelde, nukkige vrouw met een overduidelijke laag foundation (in de verkeerde kleur), de armband voor mijn neus vandaan. Je begrijpt wellicht mijn ietwat onaardige woordkeuze, maar ik was furieus. Werkelijk waar. Waarschijnlijk was de armband niet voor mij bestemd. Je leest het goed: was... Afgelopen week zag ik de armband namelijk liggen met 90% korting. Ik werd hysterisch! Mijn ogen konden het niet geloven.. 90% korting. Dat is toch een gelukje? Ik besloot er twee mee te nemen. Het sieraad is perfect voor een bijzondere of chique gelegenheid. End of story.. 
Bracelet with Swarovski crystals: Otazu 
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment