Monday, August 13, 2012

A blue sky and sequins

Hi you,

Het is nu al zo'n twee weken geleden dat ik heerlijk lag te luieren op de mooie stranden en volop genoot van de stralende zon. 's Avonds aan de tsatsiki om vervolgens te wandelen langs de gezellige boulevard. Jeetje, wat gaat de tijd snel. Veeeeel te snel. Op de laatste dag van mijn vakantie trok ik de pailletten rok over mijn bikini aan. De bikini kocht ik bij de H&M, ik was meteen weg van het model en de kleur. Helaas ligt hij nu weer opgeborgen in de kast. Hopelijk kan ik hem morgen weer tevoorschijn halen, let the sun shine baby!

Click below to see more

Pssst, doe jij al mee met de giveaway? Je kunt een prachtig La Mer horloge winnen t.w.v. 179,95! Klik hier!

Platanes Beach (Crete) 
 Sequin skirt: Zara / Bikini top: H&M / Necklace: Zara 
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook


0 comments:

Post a Comment