Monday, July 30, 2012

Zara appliques dress - Platanes Beach (Crete)

Hi you,


Een kleine twee weken geleden zag ik mijn droomjurkje hangen in de Zara in Groningen. Het was meteen raak, liefde op het eerste gezicht. Het romantische jurkje lijkt uit twee delen te bestaan, maar schijn bedriegt. Verder is de jurk een fijne combinatie van zijde (!!) en katoen. Wat mij betreft de ideale materialen mix. De zilverkleurige kralen op de borst geven het jurkje net wat extra's. Onder het jurkje draag ik de limegroene pumps, die ik onlangs in de sale scoorde. Wat sieraden betreft heb ik enkel gekozen voor de ring met spikes (nu verkrijgbaar met korting), van Seven45, om de "lieve" jurk iets minder lief te maken.


Click below to see more
App. Bella Casita (Crete)
Appliques dress: Zara (Groningen) / Pumps: Zara (Groningen) / Ring: Seven45, www.seven45.nl / Sunglasses: H&M 

Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment