Tuesday, July 10, 2012

Hi new sunnies - Ray Ban Aviator

Hi you, 


Here he is, mijn nieuwe Ray-Ban Aviator. Een klassiek model met een goudkleurig montuur en grijsgroene glazen. Altijd goed wat mij betreft. Al eerder viel ik voor verschillende monturen van het bekende merk, zie hier en hier, maar het klassieke model wilde ik altijd nog graag aan het rijtje toevoegen. Op www.zonnebrillen.com plaatste ik mijn bestelling. Ik hoefde geen verzendkosten te betalen, ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de bril werd binnen de afgesproken termijn (maximaal twee weken) geleverd. Deze nieuwe aankoop gaat in ieder geval mee naar het prachtige Kreta. Nu de rest nog..
Ray-Ban sunglasses: zonnebrillen.com / Lace blouse: Stylestalker, available at Wear For Love (www.wearforlove.nl) / Boots: LdiR
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment