Wednesday, July 18, 2012

New In: Zara peep toes

Hi you, 

Ik was net een gillende keukenmeid toen ik, na de hoop eigenlijk al op te hebben gegeven, eindelijk weer deze twee high heels zag staan. In de sale. Ja, voor de helft van de prijs. En, in mijn maat. Ook niet geheel onbelangrijk. Hoewel mijn eerste voorkeur uitging naar de lime groene hakken, kon ik ook de zuurstokroze variant niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Al helemaal niet voor die prijs. En in tegenstelling tot veel andere hakken, zijn deze ook echt om op te staan en om mee te lopen. De stevige hak zorgt ervoor dat je niet in de straatstenen blijft haken en dat ze heeeeeeerlijk lopen. 


Click below to see more


Peep toes: Zara 
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

Heels (peep toes): Zara 
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment