Friday, July 27, 2012

Platanes Beach - Ibiza dress (Santa Eulalia)


Hi you,

Door mijn Zara obsessie zou je haast denken dat de complete inhoud van mijn kast bestaat uit kledingstukken van de Spaanse kledingketen. Niets is minder waar. Ik ben namelijk ook gevoelig voor andere merken die mij weten te verleiden. Zodra een kledingstuk bijzonder, betaalbaar en gekleurd is ben ik al snel verkocht. Zo ook toen ik vorig jaar dit gekleurde jurkje zag hangen in een ieniemienie winkeltje in Santa Eulalia (Ibiza). Ik ben nog steeds in mijn nopjes met de katoenen jurk. Hij draagt ontzettend fijn, zelfs wanneer het bloedheet is. Het internet is hier trouwens niet om over naar huis te schrijven, grrrr. 

Click below to see more
 Ibiza dress: small shop - Ibiza (Santa Eulalia)/ Bag: unknown Bracelet (belt): Holala! 
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment