Sunday, July 8, 2012

It's all about lace - Minkpink Crop top

Hi you,


Mama's kast is altijd handig, wanneer je even niet weet wat je aan moet doen. Gisteren had ik zo'n momentje. Ik zocht namelijk een witte, kanten rok om deze crop top van MinkPink (verkrijgbaar bij Wear For Love), mee te combineren. Met een short of skinny jeans kan het natuurlijk altijd, maar ik wilde eens wat anders. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een hele witte combinatie. De lieve blouse heeft twee kanten banen en halverwege de mouw zit een knoopje waardoor je de mouw op kunt stropen. Aan de onderkant kun je op een speelse manier de blouse dichtknopen. 
De goudkleurige bangles en studs schoenen maken het geheel voor mij af. 


Click below to see more
Crop top: MinkPink, available at Wear For Love (www.wearforlove.nl) / Skirt: unknown / Bangles: H&M / Studded shoes: Zara / Silver ring: market 
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment