Thursday, June 14, 2012

Neon bracelets

Hi you,

Sieraden zijn voor mij als de kers op de taart. Ze zorgen ervoor dat je outfit compleet is. Simpelweg af is. Vanochtend heb ik in mijn sieradendoos rond gesnuffeld en koos ik voor smalle, gekleurde armbandjes. De ene van Ettika, de ander van Otazu. Ook zitten er armbandjes tussen, die me nog geen twee euro hebben gekost. Een fijne afwisseling van duur en betaalbar. En hoewel ik moet toegeven dat ik qua sieraden liever voor de luxere merken ga (vanwege de kwaliteit), doen de goedkopere armbandjes niets onder voor de duurdere versies. De ring blijft wat mij betreft een pracht exemplaar. Nog iedere keer val ik als een blok voor de opvallende, roze ring met gouden omhulsel!
 Ring: Bibe Sieraden (www.bibesieraden.nl)Bracelets: Ettika, Otazu, Bershka, unknown
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment