Thursday, June 21, 2012

Daddy's closet - Vintage Levi's jacket

Hi you, 

Dat ik regelmatig met man en macht de kast van mijn moeder doorspit, is geen geheim. Deze keer sloeg ik een andere weg in. Daddy's closet. Jawel, ook mijn vader heeft wat oude, maar bijzondere stukken in de kast hangen. En hoewel mijn vader de kledingstukken jaren, maar dan ook j-a-r-e-n geleden droeg, zie ik de schoonheid er nog wel van in. Mijn eerste vondst is dit ongeveer 40 jaar oude Levi's jasje. Een "Slim Fitje". Hier en daar wat versleten, maar dat hoort erbij. Ik draag het jasje op een jeans short en gehaakt wit shirt. De laarzen maken de look lomp en onbenullig. Net als ikzelf.. 


Click below to see more
Shorts: One Teaspoon / Vintage denim jacket: Levi's / Studded boots: Ash / Shirt: H&M 
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment