Monday, June 11, 2012

Grey - Twisted Fantasy jumper

Hi you, 


Hoewel ik aardig wat kleur in mijn kast heb hangen (zie o.a. hier), koos ik gisteren voor grijs. Basic en wellicht een tikkeltje saai. Een eenvoudige Zara spijkerbroek heb ik gecombineerd met de twisted fantasy jumper van het merk Minkpink (hier). Een basic top met banen en franjes. Voor mij een prima outfit voor een gezellig feestje bij mijn vriendin. Het liefst had ik de top, verkrijgbaar bij Wear For Love, gecombineerd met een high waisted short (zonder panty's) met het strand als omgeving en een graadje of 25. Helaas zit dat er voor nu nog niet in. 


Click below to see more

Jeans: Zara / Fantasy jumper: Minkpink, available at Wear For Love (www.wearforlove.nl) / Ankle boots: Zara / Spike bracelets: Seven45 (www.seven45.nl) / Silver bracelet: Secrets of Asia (Deventer)  
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment