Saturday, June 30, 2012

Fringy baby - Zara fringed blouse

Hi you, 

Dit high waisted, licht roze broekje is één van mijn favorieten op dit moment. Helaas heb ik hem door het niet zo geweldige weer, nog niet vaak kunnen dragen. Van panty's onder deze shorts word je namelijk ook niet vrolijk. Gelukkig komt het zonnetje al aardig door, dat stelt mij in de gelegenheid om volop te profiteren van deze "nog nauwelijks gedragen" aanwinst. Op het broekje draag ik een blouse met franjes van de Zara, helaas niet echt een aanrader, want na één keer wassen liggen de franjes met elkaar in de clinch. Hier was ik dus al bang voor.., schreef ik hier. Verder heb ik gekozen voor goudkleurige accessoires in de vorm van bangles en een riem. 


Click below to see more
Everyting Zara, except bangles: H&M / Sunglasses: H&M
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment