Saturday, June 16, 2012

Maxi dip dye H&M dress and Zara feather gilet

Hi you, 

De laatste tijd ben ik druk opzoek naar makkelijke, maar mooie kleding om mijn vakantie garderobe mee aan te vullen. Hoewel dit makkelijker gezegd is dan gedaan, vond ik bij de H&M het eerste item. Een lange maxi dip dye jurk, voor maar 19,95. Leuk voor tijdens een wandeling op de boulevard, handig voor over je bikini of mooi voor een avondje uit. 
Voor nu heb ik de jurk gecombineerd met mijn ultra zachte veren gilet, die ik al zo'n honderd keer gedragen heb (zie hier). De opvallende ring kleurt prachtig bij de jurk. Fijne zaterdag!

Click below to see more
Maxi dress: H&M divided - Apeldoorn (new collection) / Feather gilet: Zara / Ring: Bibe Sieraden (www.bibesieraden.nl) / Sunglasses: H&M 
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment