Thursday, November 22, 2012

Textures and studded biker boots

Hi you,

Coltruien en dikke (wollen) vesten. Ik houd 'r niet van. Sterker nog, ik krijg al jeuk als ik eraan denk. Geen beginnen aan, dacht ik. Tot twee weken terug, toen mijn oog op dit heerlijk warme vest van de Zara viel. De kleurencombinatie, het model en het materiaal. Het sprak mij allemaal aan. Het logische gevolg? Het vest ging mee naar huis!  
Onder het vest draag ik een basic top en een skinny jeans. En hoewel ik, wat schoenen betreft, ook voor mijn grijze All Stars had kunnen gaan, gaf ik de voorkeur aan zwarte biker boots met studs. They rock!

Click below to see more
 Skinny jeans, T-shirt, knitted vest and studded biker boots: Zara (available here)/ ID pendant: Fendi 
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment