Tuesday, November 27, 2012

Leopards sunshine - Leopard Zara pants

Hi you,

In eerste instantie was het niet de bedoeling om deze (rrrrraaaawwww-)panterbroek aan te trekken. Hij is namelijk van mijn moeder. Bij haar zit de broek mooi aangesloten, bij mij wat meer baggy. Toch wilde ik een gokje wagen en combineerde ik, de in dit geval baggy broek, met een gele zijden top. De gele top is aan de achterkant wat langer, waardoor hij over het "baggy/hang"-gedeelte valt. Een beetje camoufleren doet de broek, en mijn figuur, in dit geval goed. Om de outfit wat stoerder te maken trok ik mijn leren jack aan. Die jas is wat mij betreft nog steeds een plaatje. De sneakers zijn van Converse. Easy goin'.

Click below to see more
Leather jacket, yellow silk top, leopard trousers: Zara / Grey sneakers: Converse / Golden sunglasses: Ray-ban/ ID pendant: Fendi / Bracelets: Soho Hearts, Otazu and OOAKJewelz (similar here)
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment