Monday, November 12, 2012

Marc Cain coat and a leather Zara skirt

Hi you, 

Normaal gesproken beland ik tijdens het shoppen niet bij Marc Cain. Zelfbescherming, noem ik het. De kleding is om bij weg te zwijmelen, maar de prijzen. Aiiiii. Niet bestemd voor de inhoud van mijn portemonnee. Gelukkig bestaat er zoiets als uitverkoop. En dan heb ik het niet over "graaiende vrouwen die aan alle kanten kleding uit de rekken trekken- uitverkoop". Maar gewoon een rustige, onopgemerkte uitverkoop ergens in de hoek van een winkel met een bordje: 70%. Daar houd ik van. Vandaar deze zalmkleurige jas. Ik ben dol op de kleur en de lengte is perfect. Ik heb de jas gecombineerd met een zwarte basis, bestaande uit zwarte top en leren rok met studs. Qua accessoires koos ik voor een boho riem en shawl. 

Click below to see more

Coat: Marc Cain / Leather skirt with studs: Zara (new collection) / Top: Zara / Wedges: Zara / Scarf: Guess / Boho belt: Zara / Sunglasses: Ray-Ban
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook 

0 comments:

Post a Comment