Thursday, November 1, 2012

Hola new winter coat - MbyM

Hi you,

Mijn zoektocht naar de perfecte, warme winterjas duurde dit jaar niet lang. Een uitzondering op de regel, want normaal gesproken ben ik niet enthousiast te krijgen als het gaat om winterjassen. Dit jaar had ik geluk. Rond eind september viel ik voor deze oversized winterjas van MbyM, via Wear For Love. De jas is volledig gevoerd en heeft een warme schapenwollen capuchonkraag. Bibberen van de kou zit er dit jaar absoluut niet in. Een fijn vooruitzicht. Ik heb de jas overigens een maat kleiner gekocht, aangezien hij groot uitvalt (tip tip). Onder de jas draag ik een jumper van One Teaspoon vol kleine pailletten, een nep leren broek en stoere laarsjes met studs

Click below to see more photos


Pssssstt... doe jij al mee aan de prachtige GIVEAWAY? Win een unieke armband van OOAKjewelz. 
Klik hierdoe mee en WIN! #Swarovski #Goud #Studs
Laura invite coat: MbyM, available here / Savoy jumper: One Teaspoon, available here / Fake leather trousers: Zara / Leather, studded boots: Zara / Sunglasses: H&M 
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment