Friday, March 23, 2012

Wear For Love: #2 Rocco Rollers short - One Teaspoon

Hi you,

Het is geen geheim dat ik een huuuugeeee fan ben van het merk One Teaspoon. Vooral de shorts zijn bij mij mateloos populair. Ze zijn lekker stoer, zitten goed en hebben een "verwassen" uitstraling. Het merk heeft nu een wel heel bijzonder exemplaar op de markt gebracht; mijn hartje ging er sneller van kloppen. Spijker gecombineerd met kant. De rafelige onderkant maakt de short helemaal af. Dit exemplaar is verkrijgbaar op de Nederlandse webshop Wear For Love
Op de short draag ik een zwart basic shirt en bruin leren jack, allebei van de Zara. Het leren jack heb ik in de loop van de middag wel uitgetrokken! Jeetje, wat was het lekker weer..


Click below to see more
Short: One Teaspoon, available at Wear For Love (click here), Shirt: Zara / Leather Jacket: Zara / Wedges: Zara / Ring: Soho Hearts / Sunglasses: Ray-Ban limited edition
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment