Wednesday, March 28, 2012

I don't like black and white..

Hi you, 

De huidige Zara collectie past weer goed bij mijn eigen stijl. Stoer en clean afgewisseld met drukke prints en vrolijke kleuren. De keten is van alle markten thuis. Deze bloemenprint blazer (huidige collectie) heb ik al een tijdje in mijn bezit. Ik draag hem met veel plezier. Heerlijk, al die kleuren. Ik word er vrolijk van. Om het geheel nog bonter te maken, koos ik voor een H&M Trend broek en een gekleurde blouse. De blouse hangt al zo'n drie jaar in mijn kast en was bijna in vergetelheid geraakt. Nu kwam hij prima van pas. Zo zie je maar weer: wie wat bewaart, heeft wat!

Click below to see more
Blazer: Zara (new) / Blouse: Zara (old) / Trousers: H&M Trend (new) / Heels: Zara (old) / Sunglasses: H&M / Bracelets: Ettika
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment