Friday, March 16, 2012

#2 Marc Cain coat

Hi you,

Soms vind ik het heerlijk om een aantal basis items met elkaar te combineren. De drukke prints laat ik dan met alle plezier achterwege. 
Ik heb gekozen voor een basic ondergrond. Een strakke, nep leren broek en linnen shirt. Lekker eenvoudig. Daaroverheen draag ik een effen, zalmkleurige jas van Marc Cain. De kleur vind ik ontzettend mooi. Ik krijg er meteen een lentegevoel van. Over de lente gesproken, ik vond het gisteren warm genoeg voor mijn goudkleurige peeptoes. Deze goudkleurige juweeltjes hebben een vliegreis van Barcelona naar Nederland achter de rug. In Nederland waren ze namelijk niet meer verkrijgbaar. Ik vind het heerlijk om ze aan mijn voeten te hebben. 


Click below to see more

Coat: Marc Cain / Shirt: Zara / Trousers: Zara / Peeptoes: Zara / Jewelry: The Fashion Farm (order by sandra@mersible-couture.com), Ettika and Soho Hearts
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment